INTERREG IIIB CADSES

RURALTOUR

RURALTOUR - Turistička promocija za održivi razvoj poljoprivrede u CADSES području

17 mjeseci (11/2006-05/2008)

Lead partner
  • Odjel za promociju poljoprivredno poljoprivrednih proizvoda regije Veneto (Italija)
Partners
  • Odjel za turizam regije Emilia Romagna (Italija)
  • Odjel za koordinaciju operativnih programa županije Opolskie (Poljska)
  • Odjel za poljoprivredu pokrajine Koruška (Austrija)
  • Micro-regionala razvojna agencija područja Szecseny (Mađarska)
  • AZRRI-Agencija za ruralni razvoj Istre d.o.o. Pazin (Hrvatska)
1,287,638.00 €
Project value
70,300.00 €
Budget AZRRI

Project description

Kako je ruralni dio Istre bogat prirodnim, arhitektonskim i gastronomskim bogatstvima te su najjači potencijali ruralne Istre vrlo očuvana tradicijska osnova te njegovanje tradicijskih vrijednosti uz originalnost autohtonih proizvoda svim je aktivnostima u projektu RURALTOUR bio cilj promocija istarskog područja. Najveći rezultat projekta RURALTOUR predstavlja širenje projektne metode, koja predstavlja jedinstveni sustav za promidžbu i razvoj turizma u ruralnim ili manje razvijenim područjima te pruža potporu rastu poduzeća i poljoprivrednih gospodarstava u navedenim područjima.

Specific goals

Zbog pomanjkanja  promocije ambijentalnih, pejzažnih i kulturnih resursa, te isto tako mali broj kvalitetnih smještajnih turističkih kapaciteta su neki od razloga zašto ruralna područja ne ostvaruju prihode kao što to ostvaruju druga područja. Cilj ovog projekta bila je integrirana promocija ruralnog područja sa svim njegovim resursima zanimljivim u turističkoj ponudi (prirodne i kulturne znamenitosti, kulturni i sportski događaji, tipični proizvodi i gastro ponuda, smještajni kapaciteti, gospodarski događaji).

Expected results

Jedan od najvažnijih rezultata projekta je izrada web stranice, izrađene prema RURALTOUR metodologiji, odnosno po jedinstvenoj metodi vršila se promidžba svih ruralnih krajeva obuhvaćenih projektom. RURALTOUR Vodič koji predstavlja završni output, objedinio je sve rezultate projekta u smislu turističke ponude sakupljene od projektnih partnera i namijenjene turistima, te izrađen je u 2000 primjeraka. Izrađeno je 6000 komada CDROM-a koji sadrže sadržaj RURALTOUR Vodiča, brošure i dio sadržaja web stranice. Projektom su se realizirala i dva operativna priručnika (Marketing plan, Branding).
Agencija za ruralni razvoj Istre, kao jedini hrvatski partner, realizirala je 600 komada promo mape „Otkrijte ruralnu Istru“, 75 komada RURALTOUR vodiča „Kulturna baština, vino i okusi“, 10 promo tabela RURALTOUR i 1000 komada brošura.