Glas Istre i AZRRI donose recepte istarskih ugostitelja u sklopu promotivne kampanje „Boškarin na pjatu istarskih chefova“

Glas Istre i AZRRI donose recepte istarskih ugostitelja u sklopu promotivne kampanje „Boškarin na pjatu istarskih chefova“

Promotivna kampanja “Boškarin na pjatu istarskih chefova” obilježila je svoje prvo izdanje s ukupno 20 autorskih jela koje je osmislilo 20 istarskih kuhara u zadanih 10 dana. Sudionicima kampanje je samo jedna namirnica bila unaprijed određena i dostavljena na prag njihovih ugostiteljskih objekata, a riječ je o mišiću istarskog goveda - boškarina.

Zaključno u petak, 23. travnja pristigao je zadnji recept, čime je prvi krug promotivne kampanje „Boškarin na pjatu istarskih chefova“ uspješno priveden kraju. Promotivna kampanja provedena je u organizaciji AZRRI-Agencije za ruralni razvoj Istre, koja je s obzirom na tešku gospodarsku situaciju u kojoj se ugostiteljski sektor nalazi, svoju ruku podrške pružila istarskim ugostiteljima kroz osmišljavanje kampanje. 

U promotivnoj kampanji, AZRRI je usmjerio poziv prema ugostiteljima s područja Istarske županije, da se uključe te na svoj jedinstveni način pripreme jedno osobno jelo na bazi mesa boškarina. Jedini uvjet za sudionike bio je da ugostiteljski objekti, kojih su sudionici vlasnici ili zaposlenici, ujedno budu i nositelji oznake kvalitete za meso istarskog goveda odnosno da su stalni kupci AZRRI-a.

Osmišljena jela autentična su svaka na svoj način jer su odraz pojedine konobe, restorana, hotela pa i specijaliziranih ugostiteljskih objekata, koji u suštini imaju u potpunosti različite jelovnike, od tradicionalne pa do moderne gastronomije. Glas Istre odlučio je dati podršku ovoj hvalevrijednoj inicijativi te u nedeljnom izdanju priloga Gastro kroz dva navrata predstavili su pristigle recepate u sklopu promotivne kampanje.

U nastavku donosimo presjek objavljenih članaka u lokalnim novinama Glas Istre.

Podijelite